Moottorinohjausyksikkö ECU on vaihdettava samaan aikaan Textron -releen kanssa (uudet mallit). Textron löytyy esim keskikonsolista entisen tuhkakupin paikalta (HDI).
HDI:n korkeapainepumppu (myös muut HDI mallit) on tyhmä pumppu, eli se vain pumppaa. Pumpun päällä oleva yksikkö on kolmannen männän poiskytkentäventtiili, joka siis vähentää tuottoa osakuormalla pienentäen siten ohivirtauksen tarvetta. Pumpun päässä oleva venttiili on maksimipaineensäätöanturi. Pumpun tuottaman paineen alhaisuus voi johtua mm. suuttimien vuotamisesta. Testaus: virta päälle (vain tankkipumppu toimii) ylivuotoputki irti (tuki pumpun puoli)Ylivuotoa ei juuri saa esiintyä.
Jos lämmityslaite ei toimi, niin tarkasta apukuskin jalkotilassa oleva lämmityslaitteen moottori ja oikealta pyyhkimen alla oleva etuvastus. Ollut myös paljon johto ja liitin vikoja. Käytetty moottori 50 € ja vastus 20 €.
Etuovien johdot saattavat hankautua poikki läpiviennin kohdalta, joka aiheuttaa ovien sähkölaitteiden toimimattomuutta. saatavana korjausliitosta.
Kierroslukumittarin, polttoainemittarin ja nopeusmittarin toimimattomuus johtuu usein mittariston hajonneesta mikropiiristä. Saatavana käytettyjä mittaristoja.
Jos moottori ei käynnisty, eikä vikaa normaalikohteista löydy, on syytä epäillä johtokatkoksia kaapelinippujen sisällä. Vikakohta ei yleensä näy, vaan johto katkennut (katkeamassa) eristeen sisältä.