1,6:n vaihteisto on heikko, minkä hajoamisriskiä voidaan minimoida vaihtamalla öljyt tarpeeksi usein. Saatavana tarkastettuja vaihteistoja (lue lisää)
Taka-akselin kumityynyt pystyy vaihtamaan puoli kerrallaan ilman koko akselin irroitusta. Jos vaihtaa taka-akselin, tulee kumit aina tarkistaa.
Etuovien johdot saattavat hankautua poikki läpiviennin kohdalta. Saatavana korjausliitosta.
Turvatyynyn merkkivalojen vilkkuminen saattaa korjaantua penkin alla olevia sähköliittimiä korjailemalla.
Jos lämmityslaite ei toimi, niin tarkasta apukuskin jalkotilassa oleva lämmityslaitteen moottori ja oikealta pyyhkimen alla oleva etuvastus. Ilmennyt myös johto ja liitin vikoja. Käytetty moottori 50 € ja vastus 20 €.
Raitisilmansuodatin kannattaa vaihtaa sopivin ajoin, voi muuten aiheuttaa esivastuksen hajoamisen.
Moottorinohjausyksikkö ECU on vaihdettava samaan aikaan Textron -releen kanssa (uudet mallit). Textron löytyy esim keskikonsolista entisen tuhkakupin paikalta (HDI).
HDI:n korkeapainepumppu on tyhmä pumppu, eli se vain pumppaa. Pumpun päällä oleva yksikkö on kolmannen männän poiskytkentäventtiili, joka siis vähentää tuottoa osakuormalla pienentäen siten ohivirtauksen tarvetta. Pumpun päässä oleva venttiili on maksimipaineensäätöanturi. Pumpun tuottaman paineen alhaisuus voi johtua mm. suuttimien vuotamisesta. Testaus: virta päälle (vain tankkipumppu toimii) – ylivuotoputki irti (tuki pumpun puoli)- Ylivuotoa ei juuri saa esiintyä.
Kierroslukumittarin, polttoainemittarin ja nopeusmittarin toimimattomuus johtuu usein mittariston hajonneesta mikropiiristä. Saatavana käytettyjä mittaristoja.
Jos moottori ei käynnisty, eikä vikaa normaalikohteista löydy, on syytä epäillä johtokatkoksia kaapelinippujen sisällä. Vikakohta ei yleensä näy, vaan johto katkennut (katkeamassa) eristeen sisältä.